Voordracht nieuwe voorzitter Pensioenfederatie

Het bestuur van de Pensioenfederatie draagt mr. drs. S. (Shaktie) D.R. Rambaran Mishre (1980) voor als nieuwe voorzitter van de Pensioenfederatie. De huidige voorzitter, Kick van der Pol, treedt bij de algemene ledenvergadering van 6 december 2018 af.

Shaktie Rambaran Mishre is bestuursadviseur bij Culture Consultancy en werkzaam op thema’s als govenance, risk en compliance, diversiteit, cultuur en gedrag en verandermanagement. Zij is commissaris en vice-voorzitter van de RvC van Univé Zuid-Holland en was jarenlang senior manager bij KPMG. Rambaran Mishre heeft ruime ervaring in de financiële sector en heeft een groot netwerk bij vermogensbeheerders, pensioenuitvoerders, verzekeraars, banken en toezichthouders AFM en DNB.

Op de algemene ledenvergadering van de Pensioenfederatie op 12 juni aanstaande besluiten de leden over de benoeming van Shaktie Rambaran Mishre als hun nieuwe voorzitter.

Bron: Pensioenfederatie