Pensioenfederatie presenteert: Meerjarenagenda 2022-2026

De Pensioenfederatie presenteert voor de komende vijf jaar een meerjarenagenda.

We gaan aan de slag om de stevige uitdagingen en mooie kansen die op de sector afkomen, goed op te pakken. We staan voor grote veranderingen in de pensioensector: Er wordt hard gewerkt aan het realiseren van vernieuwingen die ons pensioenstelsel toekomstbestendig moeten maken. En we zien ontwikkelingen die van invloed zijn op hoe pensioenfondsen niet alleen nu, maar ook in de toekomst hun dienstverlening van toegevoegde waarde laten zijn voor miljoenen Nederlanders.

Als federatie van pensioenfondsen is onze missie: samen voor een waardevol pensioen, nu en in de toekomst. Samen hebben wij onze strategische koers bepaald en onze prioritaire opgaven vastgesteld. Daar gaan we de komende vijf jaar mee aan de slag. In onze Meerjarenagenda voor 2022 – 2026 leest u wat onze plannen zijn.

Bron: Pensioenfederatie