Introductiebijeenkomst met de Taskforce DG&I

In de nieuwe Code Pensioenfondsen melden de opstellers, de Pensioenfederatie en de Stichting van de Arbeid, meer werk te willen maken van de diversiteit en inclusie in onze sector. Recent werd daartoe de lancering van de Taskforce Diversiteit, Gelijkwaardigheid en Inclusie kracht bijgezet door middel van een interview met onafhankelijk voorzitter Prof. dr. Inge Bleijenbergh.

De Taskforce wil graag kennismaken met de sector en horen wat er bij pensioenfondsen speelt. Daarnaast wil de Taskforce pensioenfondsen inspireren met aanpakken en learnings om (nog) actiever aan de slag te gaan met het onderwerp.

Programma & details
Deze bijeenkomst zal plaatsvinden bij PGGM (Noordweg Noord 150, Zeist) op dinsdag 28 mei van 15 tot 17 uur met aansluitend een borrel. Hieronder het programma:

Inloop

Opening

Inge Bleijenbergh (voorzitter Taskforce), Ger Jaarsma (voorzitter Pensioenfederatie) & Edwin Velzel (CEO PGGM)

Onderzoek diversiteit in pensioensector

O.a. Evalinde Eelens (Pf. Particuliere Beveiliging & Pf. Schilders)

Interactief panel over DG&I in de sector: aanpakken en learnings

Onder leiding van Inge Bleijenbergh met enkele leden van de Taskforce

Plannen Taskforce 2024

Conclusies & afsluiting

Borrel

U kunt zich hier aanmelden voor de introductiebijeenkomst.

Locatie: