David Versluis komt Pensioenfederatie versterken als directeur Bedrijfsvoering

De Pensioenfederatie heeft David Versluis (1977) benoemd per 1 september 2021 als directeur bedrijfsvoering. David Versluis is nu Senior manager Client & Contractmanagement bij Achmea Pensioenservices. Hij gaat samen met algemeen directeur Edith Maat het directieteam vormen. Vanuit zijn aandachtsgebieden doorontwikkeling van de organisatie, interne bedrijfsvoering, financiën en verenigingsmanagement zal hij bijdragen aan de ontwikkeling van de meerjaren werkagenda en programmatische opgaven van de Pensioenfederatie.

Foto David Versluis.JPG

Edith Maat: “We zijn blij dat we David Versluis welkom mogen heten. Hij brengt veel kennis en ervaring mee op het gebied van de pensioensector, project- en programmamanagement en coaching. Hij vormt een bijzonder waardevolle aanvulling van ons team nu we als Pensioenfederatie onze strategische opgaven meer projectmatig oppakken.”

Sinds 2009 werkte David Versluis bij Achmea; achtereenvolgend als projectmanager, programmamanager en manager project- en portfoliomanagement. Daarna werd hij als senior manager IT Keten Oudedagsvoorziening verantwoordelijk voor de vertaling van de oudedagsvoorzieningsstrategie van Achmea naar een meerjarig project portfolio. In zijn huidige functie is hij onder meer verantwoordelijk voor de transitie van circa 25 pensioenfondsen naar de nieuwe systeemomgeving die Achmea Pensioenservices momenteel realiseert.

David Versluis is getrouwd, woont in Amersfoort en heeft 3 kinderen.